Thursday, November 26, 2015

flea market find # 168



1,50 Meter Häkelspitze

Der Fund ist schon etwas älter,
lag eine Weile im Schrank...

eine Zeit überlegt wie und wo ich sie nutzen kann....

 ich habe die Spitze gekettelt
und  mit ein merkwürdiges Gefühl  im Bauch
und ein Kloß im Hals durchgeschnitten...
aber das Ergebnis ist wie ich es erhofft hatte
und schmückt jetzt meine Vitrinenschrank im Wohnzimmer

  ♥
der Igel, das Nashorn und Glückstein
sind noch Geschenke die meine Kinder in der Grundschule gebastelt haben
und die Porzellanteile sind alle vom...Flohmarkt

♥♥♥

een tijdje gelden vond ik 
een gehaakt boordje op een rommelmarkt,
legde het weg, om te overleggen wat ik ermee kan doen

ik heb met de naaimachine met een fijne zigzag
de boord in drie verdeeld
en met een heel raar gevoel in mijn buik doorgeknipt...
maar het resultaat is zo als ik het gehoopt had
het boordje hangt nu in mijn servieskast.


de egel, neushoorn en geluksteen zijn 
kadootjes van mijn kinderen,
 gemaakt toen ze nog in de lagere school zaten.



2 comments:

Godelieve said...

Zo'n handgemaakte kant doorknippen zal moed gevraagd hebben, dat kan ik me voorstellen. Maar het komt volledig tot z'n recht hier! Goed gedaan!

Valerie-Jael said...

Looks great, it must have been hard to cut it! I have lots of pretty lace and haven't used it just for this reason. Hugs, Valerie