Tuesday, April 27, 2010

cinderella




Gothic Arch challenge fold out card
Crazy Amigo's birds - Vögel
you can click on the photo for more details.
Ascheputtel ~ Mädchenkarte
Assepoester ~ meisjeskaart

19 comments:

johanna said...

oh rein, wie schöööön!! und ich erkenne die wunderbaren alten märchen-briefmarken. hab ich auch irgendwo in meinem fundus, aber ich weiß nicht, ob ich mich hätte überwinden können sie zu verwenden (da arbeite ich noch dran!!)

Mandy Chilvers said...

wowzers this is fabbo

Anna said...

wat een plaatje!!!
super gedaan!

Hermine said...

Prachtige drieluik

Riet said...

Ohhh wowww Rein,wat een schitterende kaart,prachtig papier en details.

Liefs Riet.x

Audrey said...

Schitterend Rein!

Monique said...

Prachtige kaart!

Louise (KardKrazy) said...

I love that window stamp you've used, Rein. What a gorgeous arch card it makes. (How nice to see your grown up picture, too:):)

Silvia(Barnie) said...

Boah, da bleibt mir glatt der Mund offen stehen, was für ein wunderschönes Werk. Und dann diese Briefmarken - herrlich.

Alexandra said...

boar, rein das sieht ja hammergenial aus.
lg
sanny

Martina said...

Das sieht wunderschön aus, Rein!

Myriame said...

Prachtige drieluik, heel leuk hoe je de postzegels erin verwerkt hebt!!

Godelieve said...

Oh, mooi Rein!

Anonymous said...

Prachtige kaart Rein

Sid said...

Fab fold-out card. Super design !

sparkles said...

Lovely delicate design. Beautiful
Barbara

selma said...

Your card is very beautiful!

penny4thoughts said...

So pretty! I love how ornate the tops of the gothic windows are.

Sugar Lump Studios said...

Rein
what a fabulous arch you have created! I love the tops of the arches and theme! beautiful! :)