Sunday, June 23, 2013

flea market find # 141 & give away




Floh markt Beute # 141 & Verlosung
der Mann am Stand wollte die Metall Ringe nur Komplett verkaufen,
schön dachte ich, dann kann ich ein paar verschenken,
denn so viele brauche ich nicht.
die Ringe sind vielseitig verwendbar für Lampen, Häkelarbeit, Mandala, Traumfänger etc....
ich verlose zwei Ringe.
Hinterlasst einfach bis einschließlich den 26.06.2013 einen Kommentar unter diesem Post
am 27.06.2013 gebe ich bekannt wer gewonnen hat.

Viel Glück!


 rommelmarkt vondst # 141 - metalen Ringen, de man aan de stand verkocht ze alleen kompleet,
te veel voor mij alleen, dus geef ik er een paar weg.
de ringen zijn prima te gebruiken  voor lampen, een haakwerk, mandala, kunstbreiwerk
 of voor het maken van een droomvanger,
ik verloot twee ringen, wil je meedoen,
 plaats dan onder deze post tot en met 26.06.2013  een reactie.
op 27.06.2013 maak ik de twee winnaars bekend.

 veel geluk!


16 comments:

Anonymous said...

wat heb je dat mooi gemaakt zeg ♥
een waar kunstwerk voor het raam

ik doe graag met je mee

liefs jenneke

Gea said...

wat mooi!
ik doe graag mee met de giveaway :)

JoJo said...

Met bewondering heb ik al een aantal van die mooie raaamhabegrs voorbij zien komen. Ook deze wer zo mooi. Ik doe graag mee aan je give away en wie weet kan ik het dan binnenkort zle uit gaan proberen.

Sid said...

These rings and frames look great with crochet inside.... a bit like a suncatcher !

Claudia said...

Liebe Rein,
was für eine hübsche Idee, die Häkelei in dem Ring!
Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
♥ Allerliebste Grüße,Claudia ♥

veronicavandewolfshaar said...

Prachtig!!!!

Ik doe graag mee, lijkt me leuk om mijn eigen fantasie er in te verwerken.

Handwerkmiep

Anna said...

Superbe !
Anna

Unknown said...

oh, dat idee heb ik ook al even liggen; het enige wat ik nog nodig had waren die ringen.
Ik doe dus graag mee!

Liefs *TwinklezCreations

heike said...

Eine klasse Idee!
Sieht auch super aus.

susie said...

Mooi ! Ik heb ze gezien in een magazine en gedacht om dit ook eens te maken maar zulk een ring ontbreekt me. Dus doe ik graag mee aan jouw giveaway.

Myriame said...

Wat een leuk idee om het met een haakwerk te versieren, prachtig!!

sajo said...

Liebe Rein!

Der Ring ist wunderschön geworden.
Solche Ringe sind toll.Würde mir sofort für die Kinderzimmerdeko was einfallen.

Wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende.

Ganz liebe Grüße
Sandra

lapappilon said...

hello!
amazing!
I like your works! You are very smart! congrats!
please enter my name...
I post in my sidebar...

lapappilon@gmail.com

Hugs
Eva

Inken said...

Oh, wie toll ist das denn? Da gibt es so viele Möglichkeiten was draus zu machen. Liebe Grüße von Inken

Anonymous said...

Ich liebe Mandalas und Traumfänger erst recht! Eine superschöne Arbeit!

LG
Frau H.

inga said...

Also I would like sign up for this super candy.
hugs
Gerda