Monday, May 14, 2012

book

Ringbuch für unterwegs oder beim Stempeltreffen usw...hier kann ich Ideen und Tipps notieren
 ringboekje voor onderweg, hier kan ik ideeën en tips inschrijven
Pappe, Papierresten, altes Notizbuch, Hülle, Briefumschläge....aus diese Sachen ist das Ringbuch entstanden
Karton, papierresten, blaadjes uit een oude agenda, enveloppe...met deze spullen is het ringboekje gemaakt


 Hülle mit Namenskärtchen und und Notizzettel
 doorzichtige kaftjes met naamkaartjes en nota papiertjes
 Weltkarte weil sie so schön aussieht...
 -een uitklapbare wereldkaart, omdat ik die zo mooi vind...
mit  viel Platz zum schreiben
met veel plaats om iets te noteren
Rückseite - achterkant

9 comments:

Anneke said...

Wat een prachtig boekje is dit! Gemaakt van heel leuke materialen!

Sid said...

Your book is fabulous !!

Marleen Derweduwen said...

Dit boek is nu al een plaatje!!!
Vol met herinneringen wordt het een waardevolle schat.
Prima idee om ook eens te maken en in de handtas te bewaren.
Kun je nog eens de afmetingen opgeven aub.?

Rika said...

@ Marleen het boekje is 17x14cm.

Sophie said...

Wow!
Das sieht klasse aus.

Liebe Grüße

Lillibelle said...

Das ist ja mal eine witzige, sehr künstlerische Motivzusammenstellung!
Das Büchlein sieht einfach gebial aus liebe Rein!

Jeanine said...

Zeker leuk om zoiets altijd bij te hebben. Zal zeker een boekje worden vol waardevolle tips enzo...

Groetjes,
Jeanine

Gráinne said...

Das ist so dermaßen zum Klauen schön!! Ich muss mir endlich mal die Zeit und Ruhe nehmen und auch so etwas versuchen ... wenn ich nur wüsste, wann ...
Rein, das ist ein absolut phantastisches Teil!
LG
Suzanne

Unknown said...

Wow, das ist wunderschön! Das sind genau die Sachen, die ich so gern machen würde, die aber nie so aussehen wenn ich es mache :-)
dir alles liebe
jutta