Sunday, May 09, 2010

moederdag - Muttertag

hart om op te hangen - Herzhänger

gedichtje voor moederdag
't Is vandaag weer mama's feest,
vorig jaar is't ook geweest
ik heb mijn versje nu al klaar,
maar 't is te weinig eens per jaar
'k wil wel zoveel voor je doen
veel meer dan af en toe een zoen,
want met mama's lieve lach
is't elke dag wel moederdag.

Liebe Mama,
Ich wünsche Dir Glück und Fröhlichkeit,
die Sonne soll dir lachen!
So gut ich kann und allezeit
will ich dir Freude machen.
Denn Muttertage, das ist wahr,
die sind an allen Tagen.
Ich hab dich lieb das ganze Jahr!
Das wollte ich Dir sagen.

8 comments:

Godelieve said...

Mooi!!!
Fijne moederdag!

Sid said...

Fab hanger !

Martina said...

Wunderschön, Rein!
Das Gedicht dazu ist auch reizend!

Nowalinka said...

Beautiful and delicate "muttertag" :)

Nora said...

Wat is hij mooi die hanger en met zulke lieve details, daar smelt ieder moederhart van!

Silke Powers said...

I love it!! Happy Mother's Day!! Hugs, Silke

stufenzumgericht said...

Ein süßes Herz und liebe Zeilen, darüber freut sich jede Mutter!
GlG, Martina

penny4thoughts said...

Such a beautiful piece!